18. apr. 2011

Og så kom våren

Dagene har gått utrolig fort, og det meste av fritiden har blitt benyttet til å pynte opp kjøkkenet og det er nå ferdigmalt. Det ble lyst og trivelig og nå gjenstår bare resten av huset.
Det har blitt lite hundetrening, men de siste dagene har det blitt såpass mye barmark rett overfor huset som jeg har nyttet til litt trening med Niklas. er snart sesongen i gang for fullt! Og sist fredag møttes Anne Lise og jeg til vårens første fellestrening. Alle de svarte guttene gjorde en brukbar jobb og vi må vel si oss fornøyde med treningen. Ellers har Niklas og jeg har trent litt på markeringer, med tennisball som jeg har kastet mot barmark i skogkanten overfor huset. Fokus har vært sitt og bli, og kun gå når man får beskjed. Og kanskje har treningen fungert for det var ingen tegn til knalling på fredag.
Sist mandag fikk Niklas og jeg påskegjest. Amanda skal være her i påsken da hennes nye familie er i på ferie i utlandet i påsken. Hun fant seg fort til rette igjen og ser ut til å trives.
I dag har vi vært på skogstur sammen med Anneke og Lobke. Utrolig deilig å gå i skogen, bart og nesten tørt også.

Ønsker dere alle en riktig god påske.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar